Szybkie linki

Menu strony

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 623
ostatnia aktualizacja tej strony:
2017.05.30 11:33
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.06.23 15:02

Treść strony

KARTA INFORMACYJNA

 

NAZWA USŁUGI:  WPROWADZANIE ZMIAN DO OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - PROWADZENIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW – ZMIANY W OPERACIE EWIDENCYJNYM

 

NAZWA WYDZIAŁU:

Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

 

DANE TELEADRESOWE:

Starostwo Powiatowe w Mławie

Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Mława, ul. Stary Rynek 10,

Gminy: Stupsk, Dzierzgowo, Wiśniewo, Szydłowo, Szreńsk, Radzanów i Strzegowo

– pok. 13, tel. (23) 655-07-97;

Gminy: Mława, Wieczfnia Kościelna, Lipowiec Kościelny – pok.12,  tel. (23) 654-58-28

Godziny pracy:

od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1600

 

PODSTAWA PRAWNA:

- Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne /tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1629/

- Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. ,,w sprawie ewidencji gruntów i budynków” /Dz.U. z 2016r. poz.1034/

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

- wniosek o wprowadzenie zmiany do operatu ewidencji gruntów i budynków;

- dokumenty na podstawie których wprowadza się zmiany do operatu ewidencji gruntów i budynków;

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Mławie,

Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

Mława, ul. Stary Rynek 10,

lub ul. Reymonta 6, 06-500 Mława, Sekretariat, I piętro, pokój numer 11

 

OPŁATY:

  1. wprowadzenie zmiany do bazy ewidencyjnej na podstawie wniosku (wykonane czynnością materialno-techniczną) nie podlega opłacie skarbowej;
  2. kwota 10 zł – opłata skarbowa, jeśli wnioskowana zmiana wymaga wydania decyzji administracyjnej;
  3. kwota 17 zł – opłata skarbowa za dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika, który działa w imieniu wnioskodawcy.

 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wprowadzenie zmiany lub wydanie decyzji odmawiającej wprowadzenia zmiany

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania dokumentów niezbędnych do wprowadzenia wnoszonej zmiany.

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie ma

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Zmiany do operatu ewidencji gruntów i budynków wprowadzane są z urzędu na podstawie dokumentów takich jak: akty notarialne, decyzje administracyjne, prawomocne postanowienia sądowe.

Ponadto właściciel i władający gruntami mają obowiązek zgłaszania Staroście wszelkich zmian dotyczących danych objętych ewidencją gruntów i budynków (np. zmiana danych adresowych, zmiana nazwisk itp.).

 

FORMULARZE DO POBRANIA:

Nie stosowane są dodatkowe formularze

 

 

drukujdrukuj

  • autor informacji: Anna Kolczyńska
    data wytworzenia: 2015-03-26
  • opublikował: Anna Kolczyńska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2015-03-26 12:42
  • zmodyfikował: Anna Kolczyńska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    ostatnia modyfikacja: 2017-05-30 11:33

Adres

Starostwo Powiatowe w Mławie

ul. Reymonta 6, 06-500 Mława

NIP Starostwa: 569-15-82-839
NIP Powiatu Mławskiego: 569-17-60-040

REGON: Starostwo Powiatowe w Mławie:  130 381 607
REGON Powiatu Mławskiego: 130 377 735

 

Kontakt

Dane kontaktowe

Starostwo Powiatowe w Mlawie
06-500 Mława, ul.Reymonta 6

telefon:

tel.  +48 23 654 34 09
tel.  +48 23 655 29 00

fax: +48 23 655 26 22

e-mail: starostwo@powiatmlawski.pl

Godziny

Godziny przyjmowania interesantów

od poniedziałku do piątku: 8.00-16.00

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.
Mówiąca przeglądarka
Aby odsłuchać tekst znajdujący się na danej podstronie kliknij na przycisk "Odsłuchaj".