Szybkie linki

Menu strony

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 7622
ostatnia aktualizacja tej strony:
2013.12.20 09:37
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.04.25 11:50

Treść strony

KARTA INFORMACYJNA
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2011-09-26 21:08

1. WYDANIE WYPISU, WTÓRNIKA, ZGŁASZANIE ZMIANY W POSIADANYM  ZEZWOLENIU  LUB ZAŚWIADCZENIU NA PRZEWOZY DROGOWE OSÓB I RZECZY.

2. Nazwa wydziału: Wydział Komunikacji

3. Podstawa prawna: 

Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym(Dz. U. 2013poz. 1414).

Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia  2013r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych  (Dz. U. 2013 poz. 916)

4. Wymagane dokumenty:

Podanie - dokumenty, które uległy zmianie określone we wniosku na wykonywanie krajowego transportu drogowego.

5. Opłata: 

Za zmianę danych zawartych w zezwoleniu (starych licencji) pobiera się opłatę w wysokości 10% wartości udzielonego zezwolenia (licencji) plus 5% za wydanie wypisu

Opłata za zmianę zaświadczenia wynosi 25zł - za każdy wypis 10zł.

6. Termin załatwienia sprawy:

Termin załatwienia sprawy do 30 dni od daty wpływu dokumentów.

7. Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Komunikacji tel. 653 15 56 pok. 2

8. Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Starosty Mławskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

9. Dodatkowe informacje:

Przewoźnik drogowy jest zobowiązany zgłaszać na piśmie wszelkie zmiany danych nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich powstania. Dotyczy to w szczególności zawieszania działalności na okres do 6 miesięcy, utraty ważności dokumentów lub danych tam zawartych. Wypisu z zezwolenia lub zaświadczenia oraz ich wtórników nie można odstąpić osobom trzecim ani przenosić uprawnień z niej wynikających na osobę trzecią. Wniosek składa i potwierdza odbiór dokumentu wyłącznie przedsiębiorca lub osoba przez niego upoważniona.

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2003-06-27 12:09
  • zmodyfikował: Adam Chmielewski, Starostwo Powiatowe w Mławie
    ostatnia modyfikacja: 2013-12-20 09:37

[drukuj całą stronę]drukuj całą stronę

Opis strony

Adam Chmielewski, Starostwo Powiatowe w Mawie, Wydział Komunikacji, ul.Wyspiańskiego 9, tel. 23 654 34 41 w.45

Adres

Starostwo Powiatowe w Mławie

ul. Reymonta 6, 06-500 Mława

NIP Starostwa: 569-15-82-839
NIP Powiatu Mławskiego: 569-17-60-040

REGON: Starostwo Powiatowe w Mławie:  130 381 607
REGON Powiatu Mławskiego: 130 377 735

 

Kontakt

Dane kontaktowe

Starostwo Powiatowe w Mlawie
06-500 Mława, ul.Reymonta 6

telefon:

tel.  +48 23 654 34 09
tel.  +48 23 655 29 00

fax: +48 23 655 26 22

e-mail: starostwo@powiatmlawski.pl

Godziny

Godziny przyjmowania interesantów

od poniedziałku do piątku: 8.00-16.00

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.
Mówiąca przeglądarka
Aby odsłuchać tekst znajdujący się na danej podstronie kliknij na przycisk "Odsłuchaj".