Odnośniki
Przejdź do: www.powiatmlawski.pl
Treść strony
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie na 2016r
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ludwińskadata wytworzenia: 2016-02-05
- opublikował: Zbigniew Kowalskidata publikacji: 2016-02-05 12:21
- zmodyfikował: Zbigniew Kowalskiostatnia modyfikacja: 2016-02-05 12:21
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ludwińskadata wytworzenia: 2016-02-05
- opublikował: Zbigniew Kowalskidata publikacji: 2016-02-05 12:21
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ludwińskadata wytworzenia: 2016-02-05
- opublikował: Zbigniew Kowalskidata publikacji: 2016-02-05 12:21
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ludwińskadata wytworzenia: 2016-02-05
- opublikował: Zbigniew Kowalskidata publikacji: 2016-02-05 12:21
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Ludwińskadata wytworzenia: 2016-02-05
- opublikował: Zbigniew Kowalskidata publikacji: 2016-02-05 12:21
Metryka
- opublikował: Zbigniew Kowalskidata publikacji: 2016-02-05 12:21
- zmodyfikował: Zbigniew Kowalskiostatnia modyfikacja: 2016-02-05 12:19
ISTOTNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt. 8 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z ze. zm.), powyżej kwoty 10 000 złotych netto zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o których mowa w art. 4 pkt.8 (Zarządzenie Nr 41/2010 Starosty Mławskiego z dnia 30.12.2010 r. ze zm.) na:
„Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie na 2015r.”
I.Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Mławie
Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Reymonta 6
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek-piątek 8.00 – 16.00
Tel. 23/ 654 34 09
Faks 23/ 655 26 22
zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „ Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie na 2015r.”
- Opis przedmiotu zamówień
- Specyfikacja głównych wymagań: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie do siedziby zamawiającego tj. Starostwa Powiatowego w Mławie przy ul. Reymonta 6.
- Szacunkowa ilości materiałów i asortymentów podane w formularzach cenowych ( Zał. Nr 4) są orientacyjne i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy. Są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty.
- Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia musza być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zamawiający nie dopuszcza w ofercie towarów równoważnych, zamienników na artykuły wymienione w formularzu cenowym jako ORYGINAŁ, z nazwy producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ze względu na właściwą eksploatację urządzeń.
- W pozycjach w których Zamawiający dopuszcza produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich dokładnego opisu, poprzez wskazanie nazwy, symbolu, nazwy producenta oraz pojemności i wydajności. Nieoryginalne materiały eksploatacyjne zaoferowane przez Wykonawcę w dopuszczonych pozycjach w formularzu cenowym , co do których stwierdzono błędne działanie lub uszkodzenie fabryczne podlegają bezwarunkowej wymianie u Wykonawcy.
- Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny posiadać co najmniej 24 miesięczny termin przydatności do użycia, gdzie termin każdorazowo będzie liczony od dostarczenia do Zamawiającego.
- Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego( pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli urządzenie nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, bębna, lub tuszu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. na produkt oryginalny pochodzący od producenta urządzenia do którego jest przeznaczony) bez zmiany ceny w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji poszczególnych zamówień w terminie 5 dni od dnia otrzymania zamówienia w godzinach 8.30 – 15. 30.
- Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen w okresie realizacji całego przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r.
- Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę.
- Oświadczenie - Załącznik Nr 3
- Doświadczenie wykonawcy- wykaz zrealizowanych zamówień co najmniej 2 zrealizowane zamówienia za kwotę minimum 30.000 zł – Załącznik Nr 5
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych Pani Agnieszka Ludwińska Tel. 23/655 29 03, Fax 23/ 655 26 22, e-mail: agnieszkaw@powiatmlawski.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
VI.Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6, 06-500 Mława w terminie do 18.02.2015r. do godz. 10.00 w formie pisemnej.
- Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 18.02.2015r. o godz. 11.00 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Otwarcie ofert jest jawne
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
- Kryteria oceny ofert.
- Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA – 100 %
XI. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do IWUZ
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Oświadczenie
- Formularze cenowe
- Doświadczenie wykonawcy
ZATWIERDZAM
Barbara Gutowska Wicestarosta Powiatu Mławskiego
(data i podpis)
Pieczęć adresowa Wykonawcy
FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
1. Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa ……………………………………………………………………………………………….
Siedziba………………………………………………………………………………………………
Nr telefonu/faks ……………………………………………………………………………………..
adres e-mail: ………………………………………………………………………………………..
nr NIP ………………………………………….…………………………………………………….
- Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z Istotnymi Warunkami Zamówienia:
- „Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie na 2015r.”
za cenę netto:
............................................................................... złotych, słownie:
............................................................................................ złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. %
za cenę brutto:
................................................................................. złotych, słownie:
............................................................................................... złotych
- „Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Mławie.”
za cenę netto:
............................................................................... złotych, słownie:
............................................................................................ złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. %
za cenę brutto:
................................................................................. złotych, słownie:
............................................................................................... złotych
Łącznie a) i b)
za cenę netto:
............................................................................... złotych, słownie:
............................................................................................ złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. %
za cenę brutto:
................................................................................. złotych, słownie:
............................................................................................... złotych
Zgodnie z Formularzami ofertowymi Załącznik Nr 4 do IWZ.
- Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w IWUW.
- Oświadczamy, iż uważamy się za związanych niniejszą ofertą w okresie zawartym w IWUZ.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
.............................................
podpis i pieczęć Wykonawcy
Umowa Or …………….
Zawarta w Mławie w dniu……………. Pomiędzy Powiatem Mławskim z siedzibą w Mławie, 06-500 Mława ul. Reymonta 6 reprezentowanym przez :
Zarząd Powiatu Mławskiego
Włodzimierza A. Wojnarowskiego – Starostę Mławskiego
Barbarę Gutowską - Wicestarostę
Zwanym dalej Zamawiającym,
a
Firmą: ……………………………………………………………….zwaną dalej Wykonawcą.
W rezultacie dokonanej przez Zamawiającego akceptacji oferty, została zawarta umowa zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
§ 1
- Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa (tj. sprzedaż i dostarczenie) przez Wykonawcę Zamawiającemu artykułów biurowych, według asortymentu i ilości wyspecyfikowanych w Załączniku Nr 4 do IWZ.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości lub rezygnacji z poszczególnych pozycji asortymentu wyszczególnionego w Załączniku Nr 4 do IWZ w zależności od rzeczywistych potrzeb.
§ 2
- Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 31 grudnia 2015r.
- W przypadku nieterminowego wykonania przedmiotu umowy wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki, liczony po upłynięciu terminu wskazanego w ust. 1.
- Zamawiający wypłaci wykonawcy odsetki ustawowe za zwłokę w zapłacie faktury, za każdy dzień zwłoki, liczony po upływie terminu zapłaty, o którym mowa w § 5 ust. 2.
- Jeżeli wysokość zastrzeżonej kary umownej nie pokrywa poniesionej szkody, strona może dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
§ 3
- 1.Wartość umowy wynosi: Materiały biurowe i eksploatacyjne dla Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie
Netto………………………………………………………………………………… .
Brutto…………………………………………………………………………………
Materiały biurowe i eksploatacyjne dlaWydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Netto:………………………………………………………………………………… Brutto………………………………………………………………………………...
Netto:………………………………………………………………………………… Brutto………………………………………………………………………………...
- Rozliczenie dostaw będących przedmiotem umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe, przedstawione przez Wykonawcę w i zestawione w Załączniku
Nr 4 do IWZ.
- Podane przez Wykonawcę w ofercie i zestawione w Załączniku Nr 4 do IWZ ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy i będą zawierały wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym koszty dostarczenia towaru do magazynu Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy towaru na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.
- Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i przekazania artykułów przez Wykonawcę będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się w Starostwie Powiatowym w Mławie ul. Reymonta 6 . W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Zamawiającego towaru do magazynu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15 – 15.15, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia złożonego przez Zamawiającego.
§ 4
- Zamawiający zobowiązany jest sprawdzić dostarczone materiały biurowe pod względem ilościowo - jakościowym.
- W przypadku stwierdzenie, że ilość dostarczonych materiałów biurowych nie jest zgodna z dowodem dostawy oraz widoczne są wady i uszkodzenia, Zamawiający odmawia ich odbioru.
- Wykonawca udziela gwarancji jakości na materiały eksploatacyjne, o których mowa w formularzu cenowym.
- Okres gwarancji na materiały eksploatacyjne wynosi 2 lata od daty otrzymania towaru.
- W przypadku stwierdzenia wady materiału, Zamawiającemu przysługuje prawo do składania reklamacji.
- Wykonawca zobowiązany jest do wymiany materiału na wolny od wad w ramach reklamacji, nie później niż w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego.
- Wymiany materiału na wolny od wad Wykonawca dokona bez dodatkowej zapłaty
- W okresie trwania gwarancji, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia urządzeń wynikłe z nie spełnienia przez materiały wymagań jakościowych. Podstawą gwarancji jest wówczas pisemna ekspertyza serwisu autoryzowanego przez producenta danego urządzenia. W razie stwierdzenia uszkodzenia urządzenia z winy materiału eksploatacyjnego, Wykonawca ponosi koszty powstania ekspertyzy oraz naprawy urządzenia przez autoryzowany serwis lub we własnym zakresie, jeśli Zamawiający wyrazi na to zgodę.
§ 5
1. Łączna wartość zamówienia wynosi:
netto ......... zł (słownie: ........................),
VAT .......... zł (słownie: ........................),
brutto ............ zł (słownie: ..............................).
2. Zapłata nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy, na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od jej doręczenia przez Wykonawcę, na konto wskazane na fakturze. Za datę płatności strony uznają dzień wysłania przez Zamawiającego polecenia przelewu do banku prowadzącego jego rachunek.
§ 6
Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią (przelew).
§ 7
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy według siedziby zamawiającego.
§ 8
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 9
Umowę sporządzono trzech jednobrzmiących egzemplarzach z czego jeden dla wykonawcy.
………………………………. ………………………………….
Wykonawca Zamawiający
Załącznik nr 3
..............................................
(pieczęć wykonawcy)
O Ś W I A D C Z E N I E
Niniejszym oświadczam, że oferowany przez moją firmę przedmiot zamówienia:
- jest dobrej jakości i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego;
- posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.
........................... dnia .................... 2015r.
.........................................................
podpisy osób uprawnionych do reprezentacji
Formularz cenowy na „Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.”
LP. |
NAZWA ARTYKUŁU BIUROWEGO |
JEDNOSTKA MIARY |
SZACUN. ILOŚĆ ZAM. w ROKU 2015 |
CENA JEDNOSTK. NETTO zł |
RAZEM CENA NETTO OGÓŁEM zł |
RAZEM CENA BRUTTO zł |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Papier A4 biały gr. 80g/m2 (po 500 arkuszy w ryzie) Typu POLspeed. |
ryzy |
350 |
|||
2 |
Papier A3 biały gr. 80g/m2 (po 500 arkuszy w ryzie) Typu POLspeed. |
ryzy |
25 |
|||
3 |
Papier wizytówkowy ozdobny |
op. |
2 |
|||
4 |
Papier A4 samoprzylepny |
op. |
4 |
|||
5 |
Papier Fax termiczny |
rolki |
6 |
|||
6 |
Papier ploter 420/50 (80g) |
rolki |
3 |
|||
7 |
Papier ploter 610/50 (80g) |
rolki |
15 |
|||
8 |
Papier ploter 914/50 (80g) |
rolki |
10 |
|||
9 |
Papier ploter 1067/50/(80g) |
rolki |
5 |
|||
10 |
Folia do plotera 914/30 ( 100 mic ) |
rolki |
1 |
|||
11 |
Drukarka HP 1280 Tusz czarny 45 (42 ml - oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia) 51645 AE |
szt. |
5 |
|||
12 |
Drukarka HP 1280 Tusz trójkolorowy HP 78 (19 ml - oryginał ze względu na właściwą eksploatację urzadzenia) C 6578 |
szt. |
3 |
|||
13 |
Kserokopiarka Kyocera KM 1635 Toner Kit 410 ( oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia) Nr 1T02C90SGO |
szt. |
4 |
|||
14 |
Drukarka HP Color LJ CP 2025 Toner black – oryginał ze względu własciwą eksploatację urządzenia HP (304A) CC 530A |
szt. |
5 |
|||
15 |
Drukarka HP Color LJ CP 2025 Toner yellow – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia HP (304A) CC 532A |
szt. |
3 |
|||
16 |
Drukarka HP Color LJ CP 2025 Toner magenta – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia HP (304A) CC 533A |
szt. |
3 |
|||
17 |
Drukarka HP Color LJ CP 2025 Toner cyan – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia HP (304A) CC 531A |
szt. |
3 |
|||
18 |
Głowica do plotera HP DJ 800 (black) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urzadzenia (11) C4810A |
szt. |
2 |
|||
19 |
Głowica do plotera HP DJ 800 (cyan) oryginał ze wzgędu na właściwą eksploatację urządzenia HP (11) C4811A |
szt. |
2 |
|||
20 |
Głowica do plotera HP DJ 800 (magenta) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urzadzenia HP (11) C 4812A |
szt. |
2 |
|||
21 |
Głowica do plotera HP DJ 800 (yellow) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia HP (11) C 4813A |
szt. |
2 |
|||
22 |
Drukarka HP Color LJ CP 5225 |
szt. |
3 |
|||
Toner HP 307A (magenta ) oryginał ze względu na właściwa eksploatację urządzenia CE 743A |
||||||
23 |
Drukarka HP Color LJ CP 5225 |
szt. |
3 |
|||
Toner HP 307A (yellow) Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia CE 742A |
||||||
24 |
Drukarka HP Color LJ CP 5225 |
szt. |
3 |
|||
Toner HP 307A (cyan ) Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urzadzenia CE 741 A |
||||||
25 |
Drukarka HP Color LJ CP 5225 |
szt. |
5 |
|||
Toner HP 307A (black ) Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzeniaCE 740A |
||||||
26 |
Drukarka Brother J6910 DW |
szt. |
6 |
|||
27Tusz LC1280XL BK (black) Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urzadzenia |
||||||
27 |
Drukarka Brother J6910 DW |
szt. |
4 |
|||
Cartridge LC1280XL C (cyan) Oryginał ze wzgledu na właściwa eksploatację urzadzenia |
||||||
28 |
Drukarka Brother J6910 DW |
szt. |
4 |
|||
Cartridge LC1280XL M (magenta) Oryginał ze względu na właściwa eksploatację urządzenia |
||||||
29 |
Drukarka Brother J6910 DW |
szt. |
4 |
|||
Cartridge LC1280XL Y (yellow) Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
||||||
30 |
Ploter HP DesingJet 800 |
szt. |
5 |
|||
Tusz do plotera HP 10 (czarny) Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia C 4844A |
||||||
31 |
Ploter HP DesingJet 800 |
szt. |
3 |
|||
Tusz do plotera HP 82 (yellow) oryginał ze względu na właściwa eksploatację urzadzenia C 4913A |
||||||
32 |
Ploter HP DesingJet 800 |
szt. |
3 |
|||
Tusz do plotera HP 82 (magenta) oryginał ze względu na właściwa eksploatacje urządzenia C 4912A |
||||||
33 |
Ploter HP DesingJet 800 |
3 |
||||
Tusz do plotera HP 82 (cyan) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia C 4911A |
||||||
34 |
Drukarka HP Color LJ Pro MFP M476 dn Toner (Black) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia (312A) CF380A |
szt. |
6 |
|||
35 |
Drukarka HP Color LJ Pro MFP M476 dn Toner (cyan) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia (312A) CF381A |
szt. |
4 |
|||
36 |
Drukarka HP Color LJ Pro MFP M476 dn Toner (yellow) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia (312A) CF382A |
szt. |
4 |
|||
37 |
Drukarka HP Color LJ Pro MFP M476 dn Toner (magenta) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia (312A) CF383A |
szt. |
4 |
|||
38 |
Płyta CD |
szt. |
100 |
|||
39 |
Płyta DVD |
szt. |
50 |
|||
40 |
Segregator A4 z mechanizmem ekonomiczny. Oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną. Dwustronna etykieta na grzbiecie. Na grzbiecie otwór na palec. Na dolnych krawędziach metalowe okucia. Dwa otwory na przedniej okładce. Szerokość grzbietu 50mm. Mix kolorów. |
szt. |
100 |
|||
41 |
Segregator A4 z mechanizmem ekonomiczny. Oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną. Dwustronna etykieta na grzbiecie. Na grzbiecie otwór na palec. Na dolnych krawędziach metalowe okucia. Dwa otwory na przedniej okładce. Szerokość grzbietu 75mm. Mix kolorów |
szt. |
100 |
|||
42 |
Skoroszyty zwykły wykonany z twardej i sztywnej tektury bezkwasowej. Format A4. Kolor biały. (gramatura 350g) |
szt. |
400 |
|||
43 |
Skoroszyty zawieszkowy wykonany z twardej i sztywnej tektury bezkwasowej. Format A4. Kolor biały. (gramatura 350g) |
szt. |
100 |
|||
44 |
Skoroszyt twardy z wąsami. Wygodny do przechowywania i prezentowania dokumentów o formacie A4. przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukiwania odpowiedniego skoroszytu. Kolorowa, tylna okładka. Biały wyciągany pasek pozwala opisać zawartość skoroszytu. Wykonany z folii PP. Mix kolorów. |
szt. |
25 |
|||
45 |
Skoroszyty wpinane formatu A4 twarde z wąsami, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora. Tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta. Wysuwany, papierowy pasek do opisu zawartości. Wykonane z folii PCV. Mix kolorów |
szt. |
50 |
|||
46 |
Klej biurowy w sztyfcie, waga netto 36g, nietoksyczny, lepki, klejący papier, karton, tekstylia, papier kredowy. |
szt. |
15 |
|||
47 |
Koperta formatu C-6 (114mm x 162mm), samoklejąca, bez nadruków, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75 g/m2 (1000 szt.) |
op. 1000szt. |
8 |
|||
48 |
Koperta formatu C-5 (162 mm x 229 mm), samoklejąca, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75 g/m2 (500 szt.) |
op. 500szt. |
5 |
|||
49 |
Koperta formatu C-4 (229mm x 324mm), samoklejąca, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 90 g/m2 (250 szt.) |
op. 250szt. |
4 |
|||
50 |
Koperta formatu E4 (280mm x 400mm), bez kleju, wykonana z papieru szarego. Koperta z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące z paskiem. |
szt. |
50 |
|||
51 |
Zeszyt twarda oprawa laminowana A4/96k. Kratka |
szt. |
1 |
|||
52 |
Spinacze okrągłe. Wysoka jakość, doskonała sprężystość podginane „noski”. Rozmiar 25 mm (opakowanie po 100 szt.) |
op.100szt |
50 |
|||
53 |
Teczka wiązana wykonana z twardej i sztywnej tektury bezkwasowej. Format A4. Kolor biały, (gramatura 350g.). |
szt. |
200 |
|||
54 |
Teczka na gumkę wykonana z twardej i sztywnej tektury. Format A4. Kolor biały, (gramatura 350g.). |
szt. |
15 |
|||
55 |
Ofertówki sztywne A4 typu BIURFOL, przezroczyste wykonane z folii PCV, otwierane u góry i z prawej strony, grubość folii 0,2mm |
szt. |
100 |
|||
56 |
Koszulki A4 na dokumenty groszkowane grubość folii 55mic. Pasujące do każdego segregatora. Otwierane z góry. Pakowane po 100szt. |
op. |
25 |
|||
57 |
Taśma samoprzylepna przezroczysta, nie żółknąca z upływem czasu, o wymiarach: 18 mm x 20 m |
szt. |
20 |
|||
58 |
Zszywacz zszywający do co najmniej 50 kartek. Metalowy magazynek na 2 rodzaje zszywek. Głębokość wsuwania kartki 65mm. 10 lat gwarancji |
szt. |
3 |
|||
59 |
Dziurkacz dziurkujący co najmniej 50 kartek. Mechanizm metalowy, metalowa obudowa, średnica dziurki 5,5mm, 10 lat gwarancji |
szt. |
2 |
|||
60 |
Gumka do ścierania typu PENTEL, wymiary 65x24,2x12,4 |
szt. |
10 |
|||
61 |
Spinacze okrągłe. Wysoka jakość, doskonała sprężystość podginane „noski”. Rozmiar: 50 mm (pakowane 100szt.) |
op.100szt |
15 |
|||
62 |
Korektor biały, szybkoschnący, idealnie kryjący z metalową końcówką |
szt. |
20 |
|||
63 |
Zszywki 24/6 opakowanie 1000 szt. miedziowane |
op. |
25 |
|||
64 |
Zszywki 24/10 opakowanie 1000 szt. miedziowane |
op. |
15 |
|||
65 |
Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody. Do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym). Duża odporność na wysychanie. Mix kolorów |
szt. |
35 |
|||
66 |
Długopisy PILOT G2 |
szt. |
24 |
|||
67 |
Wkłady do długopisów PILOT G2, różne kolory |
szt. |
36 |
|||
68 |
Cienkopisy jednorazowe typu STABILO POINT 88, grubość linii pisania 0,4mm, różne kolory dostępne w asortymencie |
szt. |
15 |
|||
69 |
Tusz czerwony typu Noris pojemność nie mniej niż 28ml |
szt. |
10 |
|||
70 |
Markery czarne do pisania po płytach |
szt. |
6 |
|||
71 |
Linijki 30cm PCV typu Leniar |
szt. |
10 |
|||
72 |
Koperta bezpieczna mała Nr 2 /B-12 |
szt. |
50 |
|||
73 |
Koperta bezpieczna średnia 195x175 mm |
szt. |
50 |
|||
74 |
Koperta bezpieczna duża |
szt. |
25 |
|||
75 |
Taśma przezroczysta dwustronna |
szt. |
5 |
|||
76 |
Gumki recepturki |
op. |
25 |
|||
77 |
Rozszywacz do dokumentów |
szt. |
5 |
|||
78 |
Poduszka do stempli |
szt. |
5 |
|||
79 |
Sznurek pakowy |
szt. |
5 |
|||
80 |
Zszywacz duży do 100 – 200 kartek |
szt. |
2 |
|||
81 |
Linijka PCV 10 cm – |
szt. |
10 |
|||
82 |
Ekierka mała PCV |
szt. |
5 |
|||
83 |
Markery czarne grube typ Pilot lub UniMarker do folii – |
szt. |
10 |
|||
84 |
Korektory białe w taśmie |
szt. |
10 |
|||
85 |
Kartki samoprzylepne w bloczkach ( 76x76 mm) |
szt |
50 |
|||
86 |
Kartki samoprzylepne w bloczkach ( 51x76 mm) |
szt. |
50 |
|||
87 |
Mysz komputerowa ( z wejściem USB lub Ps2 ) |
szt. |
2 |
|||
88 |
Taśma samoprzylepna ( szeroka ) |
szt |
10 |
|||
89 |
Tacki plastikowe do dokumentów |
szt |
10 |
|||
90 |
Wąsy do skoroszytu ( 25 szt. w opakowaniu ) |
op |
10 |
|||
91 |
Długopis Pentel 07 LR7 |
szt. |
12 |
|||
92 |
Wkłady do długopisu Pentel 07 LR7 |
szt |
24 |
|||
93 |
Klipy do spinania papieru ( małe – 25 mm ) |
op |
10 |
|||
94 |
Klipy do spinania papieru ( duże – 51 mm ) |
op |
10 |
|||
95 |
Tusz do stempli Noris (czarny) |
szt |
2 |
|||
96 |
Plastikowy datownik samotuszujący ( mały rozmiar ) |
szt |
5 |
|||
97 |
Pudła archiwizacyjne ( składane) szerokośc grzbietu 100 mm, Format A4 |
szt |
50 |
|||
98 |
Pudła archiwizacyjne ( składane) szerokośc grzbietu 150 mm, Format A4 |
szt |
50 |
|||
99 |
Kalkulator CITIZEN CT-500V |
szt. |
1 |
Załącznik nr 4
Formularz cenowy na „Sukcesywną dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Mławie na 2015r.”
LP. |
NAZWA ARTYKUŁU BIUROWEGO |
JEDNOSTKA MIARY |
SZACUN. ILOŚĆ ZAM. w ROKU 2014 |
CENA JEDNOSTK. NETTO zł |
RAZEM CENA NETTO OGÓŁEM zł |
RAZEM CENA BRUTTO zł |
---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Papier A4 biały gr 80g/m2 (po 500 arkuszy w ryzie) Typu POLspeed. |
ryzy |
1000 |
|
|
|
2. |
Papier A3 biały gr 80g/m2 (po 500 arkuszy w ryzie) Typu POLspeed. |
ryzy |
15 |
|
|
|
3. |
Segregator A4 z mechanizmem ekonomiczny. Oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną. Dwustronna etykieta na grzbiecie. Na grzbiecie otwór na palec. Na dolnych krawędziach metalowe okucia. Dwa otwory na przedniej okładce. Szerokość grzbietu 50mm. Mix kolorów. |
szt. |
50
|
|
|
|
4. |
Segregator A4 z mechanizmem ekonomiczny. Oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną. Dwustronna etykieta na grzbiecie. Na grzbiecie otwór na palec. Na dolnych krawędziach metalowe okucia. Dwa otwory na przedniej okładce. Szerokość grzbietu 75mm. Mix kolorów. |
szt. |
50
|
|
|
|
5. |
Skoroszyty zwykły wykonany z twardej i sztywnej tekturyj. Format A4. Kolor biały. (gramatura 350g) |
szt. |
8000
|
|
|
|
6. |
Skoroszyty zawieszkowy wykonany z twardej i sztywnej tektury bezkwasowej. Format A4. Kolor biały. (gramatura 350g) |
szt. |
200
|
|
|
|
7. |
Skoroszyt twardy z wąsami. Wygodny do przechowywania i prezentowania dokumentów o formacie A4. przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukiwania odpowiedniego skoroszytu. Kolorowa, tylna okładka. Biały wyciągany pasek pozwala opisać zawartość skoroszytu. Wykonany z folii PP. Mix kolorów. |
szt. |
300
|
|
|
|
8.
|
Skoroszyty wpinane formatu A4 twarde z wąsami, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora. Tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta. Wysuwany, papierowy pasek do opisu zawartości. Wykonane z folii PCV. Mix kolorów |
szt. |
300
|
|
|
|
9. |
Klej biurowy w sztyfcie, waga netto 36g, nietoksyczny, lepki, klejący papier, karton, tekstylia, papier kredowy. |
szt. |
30
|
|
|
|
10. |
Gumki recepturki |
Op. |
60 |
|
|
|
11. |
Papier do faksu 210 x 30 – 50 rolek |
szt. |
30 |
|
|
|
12. |
Koperta formatu C-6 (114mm x 162mm), samoklejąca, bez nadruków, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75 g/m2 (1000 szt.) |
op. 1000szt. |
30
|
|
|
|
13. |
Koperta formatu C-5 (162 mm x 229 mm), samoklejąca, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75 g/m2 (500 szt.) |
op. 500szt. |
12
|
|
|
|
14. |
Koperta formatu C-4 (229mm x 324mm), samoklejąca, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 90 g/m2 (250 szt.) |
op. 250szt. |
10
|
|
|
|
15. |
Koperta formatu E4 (280mm x 400mm), bez kleju, wykonana z papieru szarego. Koperta z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące z paskiem. |
szt. |
100
|
|
|
|
16. |
Koperta z warstwą foli bąbelkowej (290x370) |
szt. |
50 |
|
|
|
17. |
Koperta z warstwą foli bąbelkowej (350x470) |
szt. |
50 |
|
|
|
18. |
Koperta z warstwą foli bąbelkowej (260x350) |
szt. |
50 |
|
|
|
19. |
Papier wizytówkowy ozdobny A4-25 arkuszy w op. Gr.246g/m2 |
Op. |
50 |
|
|
|
20. |
Papier fotograficzny gr.180/m2 typu ActiveJet |
Op. |
5 |
|
|
|
21. |
Papier fotograficzny gr. 200 g/m2 Typy ActiveJet |
Op. |
5 |
|
|
|
22. |
Papier podaniowy w kratkę A3 |
ryz |
3 |
|
|
|
23. |
Papier A4 samoprzylepny (etykiety) |
Op. |
5 |
|
|
|
24. |
Ołówek automatyczny |
Szt. |
10 |
|
|
|
25. |
Gryfle do ołówka automatycznego |
Op. |
10 |
|
|
|
26. |
Etykiety do segregatora- grzebiet 75mm |
Op. |
10 |
|
|
|
27. |
Etykiety do segregatora- grzbiet 50mm |
Op. |
10 |
|
|
|
28. |
Bezdrzewny ołówek grafitowy z gumką (z żywicy syntetycznej), 650 HB |
szt. |
30 |
|
|
|
29. |
Zeszyt twarda oprawa laminowana A4/96k. Kratka |
szt. |
20
|
|
|
|
30. |
Zeszyt A5 z indeksem alfabetycznym |
szt. |
5 |
|
|
|
31. |
Zeszyt A5 oprawa laminowana 96 kartkowy w kratkę |
szt. |
20 |
|
|
|
32. |
Spinacze okrągłe. Wysoka jakość, doskonała sprężystość podginane „noski”. Rozmiar 28 mm (opakowanie po 100 szt.) |
op.100szt |
100
|
|
|
|
33. |
Teczka wiązana wykonana z twardej i sztywnej tektury bezkwasowej. Format A4. Kolor biały, (gramatura 350g.). |
szt. |
500
|
|
|
|
34. |
Teczka na gumkę wykonana z twardej i sztywnej tektury. Format A4. Kolor biały, (gramatura 350g.). |
szt. |
100
|
|
|
|
35. |
Teczka skrzydłowa na rzep 40mm |
Szt. |
10 |
|
|
|
36. |
Teczka kolorowa lakierowana z gumką Format A4 |
szt. |
150 |
|
|
|
37. |
Druk Faktura VAT |
Bloczek |
15 |
|
|
|
38. |
Druk Kwitariusz Przychodowy |
Bloczek |
150 |
|
|
|
39. |
Druk KP (kasa przyjmie) |
Bloczek |
5 |
|
|
|
40. |
Druk PK (polecenie księgowania) |
Bloczek |
50 |
|
|
|
41. |
Druk Polecenie Przelewu A6 |
Bloczek |
20 |
|
|
|
42. |
Druk Ewidencja zakupu VAT A4 |
Bloczek |
15 |
|
|
|
43. |
Druk Ewidencja sprzedaży VAT A4 |
Bloczek |
15 |
|
|
|
44. |
Druk wniosek o urlop |
Bloczek |
50 |
|
|
|
45. |
Druk Polecenie wyjazdu służbowego |
Bloczek |
30 |
|
|
|
46. |
Druk Rozliczenia zaliczki |
Bloczek |
10 |
|
|
|
47. |
Druk Rachunek (A5) |
Bloczek |
15 |
|
|
|
48 |
Pinezki (kolorowe) |
Op. |
10 |
|
|
|
49. |
Długopis z przylepcem na sprężynie |
szt. |
25 |
|
|
|
50. |
Klipsy archiwalne |
Op.(100szt.) |
15 |
|
|
|
51. |
Pudła archiwalne z tektury litej bezkwasowej (350x260x90) |
szt. |
100 |
|
|
|
52. |
Akta osobowe (A4 segregator)44074 |
szt. |
20 |
|
|
|
53. |
Ofertówki sztywne A4 typu BIURFOL, przezroczyste wykonane z folii PCV, otwierane u góry i z prawej strony, grubość folii 0,2mm |
szt. |
100 |
|
|
|
54. |
Koszulki A4 na dokumenty groszkowane grubość folii 55mic. Pasujące do każdego segregatora. Otwierane z góry. Pakowane po 100szt. |
op. |
100
|
|
|
|
55. |
Taśma samoprzylepna przezroczysta, nie żółknąca z upływem czasu, o wymiarach: 18 mm x 20 m |
szt. |
50
|
|
|
|
56. |
Taśma pakowa-brązowa szeroka |
szt |
10 |
|
|
|
57. |
Zszywacz zszywający do co najmniej 50 kartek. Metalowy magazynek na 2 rodzaje zszywek. Głębokość wsuwania kartki 65mm. 10 lat gwarancji |
szt. |
15
|
|
|
|
58. |
Dziurkacz dziurkujący co najmniej 50 kartek. Mechanizm metalowy, metalowa obudowa, średnica dziurki 5,5mm, 10 lat gwarancji |
szt. |
10
|
|
|
|
59. |
Gumka do ścierania typu PENTEL, wymiary 65x24,2x12,4 |
szt. |
20
|
|
|
|
60. |
Spinacze okrągłe. Wysoka jakość, doskonała sprężystość podginane „noski”. Rozmiar: 50 mm (pakowane 100szt.) |
op.100szt |
15
|
|
|
|
61. |
Bloczki samoprzylepne zawierające (100 kartek) 76 x 76 mm |
szt. |
200 |
|
|
|
62. |
Karteczki kolorowe, nieklejone kostka |
Szt. |
10 |
|
|
|
63. |
Karteczki białe, nieklejone kostka |
Szt. |
20 |
|
|
|
64. |
Zakładki indeksujące kolorowe |
Szt. |
15 |
|
|
|
65. |
Folia do laminowania A5 |
Szt. |
5 |
|
|
|
66. |
Folia do laminowania A4 |
szt |
5 |
|
|
|
67. |
Korektor biały, szybkoschnący, idealnie kryjący z metalową końcówką |
szt. |
15
|
|
|
|
68. |
Zszywki 24/6 opakowanie 1000 szt. TYPU RAPID |
szt. |
200
|
|
|
|
69. |
Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody. Do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym). Duża odporność na wysychanie. Mix kolorów
|
szt. |
30
|
|
|
|
70. |
Płyta czyszcząca |
Szt. |
5 |
|
|
|
71. |
Długopis Pilot G2 żel, różne kolory |
szt. |
50 |
|
|
|
72. |
Wkłady do długopisów PILOT G2 żel, różne kolory |
szt. |
60
|
|
|
|
73. |
Długopis PENTEL BK77 różne kolory |
szt. |
30 |
|
|
|
74. |
Wkłady do długopisów PENTEL BK77 różne kolory |
szt. |
50 |
|
|
|
75. |
Długopis UNI (Jesteream 101 0,7) różne kolory |
szt. |
30 |
|
|
|
76. |
Wkłady do długopisu UNI (Jesteream 101 0,7) różne kolory |
szt. |
30 |
|
|
|
77. |
Długopis UNI-Ball Signo Rafill różne kolory |
szt. |
30 |
|
|
|
78. |
Wkłady do długopisów żelowych UNI-ball signo Refill różne kolory |
szt. |
50 |
|
|
|
79. |
Długopis zwykły z czarnym wkładem |
szt. |
30 |
|
|
|
80. |
Klipsy do spinania dokumentów (19) |
Op.12szt. |
10 |
|
|
|
81. |
Klipsy do spinania dokumentów(25) |
Op.12szt. |
10 |
|
|
|
82. |
Klipsy do spinania dokumentów(32) |
Op.12szt |
10 |
|
|
|
83. |
Klipsy do spinania dokumentów(41) |
Op.12szt. |
10 |
|
|
|
84. |
Płyta DVD+R DL Slim |
szt. |
200 |
|
|
|
85. |
Cienkopisy jednorazowe typu STABILO POINT 88, grubość linii pisania 0,4mm, różne kolory dostępne w asortymencie |
szt. |
100
|
|
|
|
86. |
Tusz czerwony typu TRODAT pojemność nie mniej niż 28ml |
szt. |
20
|
|
|
|
87. |
Poduszka do pieczątek |
szt. |
5 |
|
|
|
88. |
Nożyczki średnie |
szt. |
10 |
|
|
|
89. |
Rozszywacz do kartek |
szt. |
10 |
|
|
|
90. |
Korektor w tasmie 5mmx8m |
szt. |
20 |
|
|
|
91. |
Temperówka metalowa |
szt. |
10
|
|
|
|
92. |
Płyta CD + koperta |
szt. |
150 |
|
|
|
93. |
Toner OKI B430d- (43979202)- 7000str – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
10 |
|
|
|
94. |
Toner OKI B431dn-(44574802)-7000str.- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
10 |
|
|
|
95. |
Toner Canon C-EXV18 – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
96. |
Tusz do drukarki HP C5280 (350)- Black (CB335EE) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
6 |
|
|
|
97. |
Tusz do drukarki HP C5280 (351) – color (CB337EE) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
6 |
|
|
|
98. |
Toner HP Laser Jet 1150 (24A)Black – (Q2624A)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
2 |
|
|
|
99. |
Toner HP Laser Jet 1018 (12A)- zamiennik Active Jet ATH-12XN |
szt. |
20 |
|
|
|
100. |
Toner HP Laser Jet P1005 (35A)-zamiennik Active Jet ATH-35N |
szt. |
10 |
|
|
|
101. |
Toner HP Laser Jet do drukarki P2055 Black (05A) – (CE505A)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
2 |
|
|
|
102. |
Księga kancelaryjna (96k) |
szt. |
20 |
|
|
|
103. |
Markery czarne do pisania po płytach |
szt. |
10
|
|
|
|
104. |
Linijki 30cm PCV typu Leniar |
szt. |
15
|
|
|
|
105. |
Myszka komputerowa USB |
szt. |
10 |
|
|
|
106. |
Kalkulator CITIZEN CT-500V |
szt. |
6 |
|
|
|
107. |
Tusz do drukarki HP Business Inkjet 1000,1200 (black) 10 |
szt. |
4 |
|
|
|
108. |
Tusz do drukarki HP Business Inkjet 1000,1200 ( Yellow) 13 |
szt. |
4 |
|
|
|
109. |
Tusz do drukarki HP Business Inkjest 1000,1200 (cyan) 13 |
szt. |
4 |
|
|
|
110. |
Tusz do drukarki HP Business Inkjet 1000,1200 ( magneta) 13 |
szt. |
4 |
|
|
|
111. |
Tusz do drukarki HP Pro 8100 (950) Black-(CN049AE) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
20 |
|
|
|
112. |
Tusz do drukarki HP Pro 8100 (951) XL Magenta-(CN047AE) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
15 |
|
|
|
113. |
Tusz do drukarki HP Pro 8100 (951) XL Cyan-(CN046AE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
15 |
|
|
|
114. |
Tusz do drukarki HP Pro 8100 (951)XL Yellow-(CN048AE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
15 |
|
|
|
115. |
Głowice drukujące do drukarki HP Office Jet Pro 8000 Black i Yellow (C4900A) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
116. |
Głowica drukująca do drukarki HP Office Jet Pro 8000 Magenta i Cyan (4901A) oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
117. |
Tusz do drukarki HP Office Jet Pro 8000 ( 940)XL Black-(C4906AE) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
20 |
|
|
|
118. |
Tusz do drukarki HP Office Jet Pro 8000 (940) XL Cyan (C4907AE) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
Szt. |
20 |
|
|
|
119. |
Tusz do drukarki HP Office Jet Pro 8000 (940) XL Magenta (C4908AE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
20 |
|
|
|
120. |
Tusz do drukarki HP Office Jet Pro 8000 (940) XL Yellow (C4909AE) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
20 |
|
|
|
121. |
Toner do drukarki Laser Jet 1102 (85A)- Black (CE285A)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
10 |
|
|
|
122. |
Tusz do drukarki HP Advantage 5525 - HP 655 Black (CZ109AE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
123. |
Tusz do drukarki HP Advantage 5525- HP 655 Yellow (CZ112AE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
124. |
Tusz do drukarki HP Adventage 5525- HP 655 Magenta (CZ111AE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
125. |
Tusz do drukarki HP Adventage 5525- HP 655 Cyan (CZ110AE)-Oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
126. |
Toner do drukarki HP LJ P1606 DN- (78A) Black (CE278A) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
5 |
|
|
|
127. |
Toner do kopiarki Triumph Adler DC2120 – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
4 |
|
|
|
128. |
Toner do drukarki Kyocera FS-C2026 MFP- TK590K (Black)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
1 |
|
|
|
129. |
Toner do drukarki Kyocera FS-C2026 MFP- TK590C (Cyan) - oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt |
1 |
|
|
|
130. |
Toner do drukarki Kyocera FS-C2026 MFP- TK590M (Magenta)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
1 |
|
|
|
131. |
Toner do drukarki Kyocera FS-C2026 MFP- TK590Y(Yellow) - oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
1 |
|
|
|
132. |
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP CLJ PRO MFP M476 DN (312A) Black (CF380A) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
133. |
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP CLJ PRO MFP M476 DN (312A) Yellow (CF382A) - oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
134. |
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP CLJ PRO MFP M476 DN (312A) Cyan (CF381A) - oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
135. |
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP CLJ PRO MFP M476 DN (312A) Magenta (CF383A) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
136. |
Toner do drukarki Lexmark E120 (12016SE)- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
20 |
|
|
|
147. |
Bęben światłoczuły(12026XW) do drukarki Lexmark E-120- oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
2 |
|
|
|
138. |
Bęben do drukarki OKI 431d (OK5052) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia
|
szt. |
2 |
|
|
|
139. |
Toner do drukarki Samsung SCX4720NF- zamiennik Activejet ATS04720N |
szt. |
2 |
|
|
|
140. |
Toner do drukarki LJ 1200 (15A)- Black (C7115A) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
141. |
Klawiatura |
szt. |
5 |
|
|
|
142. |
Powietrze sprzężone |
Szt. |
10 |
|
|
|
143. |
Podkładka pod mysz komputerową |
szt |
10 |
|
|
|
144. |
Sznurek do archiwum-biały |
szt. |
10 |
|
|
|
145. |
Tacka plastikowa na dokumenty |
szt. |
20 |
|
|
|
146. |
Karuzela do pieczątek |
szt |
5 |
|
|
|
147. |
Przybornik biurkowy |
szt |
5 |
|
|
|
148. |
Listwa przepięciowa ( 5 gniazd) |
Szt. |
5 |
|
|
|
149. |
Toner do KONIKA MINOLTA magicolor 1690 MF Black (A0V301H) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
3 |
|
|
|
150. |
Toner do KONIKA MINOLTA magicolor 1690 MF (kpl. kolor) – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
kpl. |
2 |
|
|
|
151. |
Toner do kopiarki Utax CD1216 – oryginał ze względu na właściwą eksploatację urządzenia |
szt. |
6 |
|
|
|
152. |
Zestaw 4 tuszy do drukarki BROTHER AiO MFC-J6920DW- LC129XLVALBP (Black,Cyan,Magenta,Yellow) |
Szt. |
3 |
|
|
|
|
Razem: |
|
|
Doświadczenie Wykonawcy
L.p. |
Przedmiot |
Odbiorca dostawy |
Okres wykonywania dostaw |
Wartość dostawy |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
................................................ ...........................................................
data podpis osoby/ób uprawnionej/ych
do reprezentowania Wykonawcy
drukuj (ISTOTNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: A. Ludwińskadata wytworzenia: 2015-02-12
- opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławiedata publikacji: 2015-02-12 13:36