BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W MŁAWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W MŁAWIE

  • Menu przedmiotowe BIP »
  • Przetargi Powiatu Mławskiego i ich wyniki »
  • Archiwum przetargów i ogłoszeń o wynikach przetargów »
  • Archiwum przetargów do 2014 roku włącznie »

PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE TERMOMODERNIZACJI BUD. URZĘDU PRACY

  • PYTANIA_I_ODPOWIEDZI.doc (DOC)
  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2010-05-06 11:18

ZAŁĄCZIKI DO OGŁOSZENIA NA TERMOMODERNIZACJĘ URZĘDU PRACY

  • SIWZ_URZ__D_PRACY.doc (DOC)
  • PUP_M__awa_04__2010___przedm__1_2.pdf (PDF)
  • ST_Termomodernizacja.doc (DOC)
  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2010-04-28 15:26

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ NA EWID. GRUNTÓW

                                                                       Mława, dnia 06.04.2010r.

 
                                                    Wszyscy uczestnicy postępowania
nr : ZP 3422/2/10
 
na zadanie pn.   modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo – II ETAP –część obręby: Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewko, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn włościański, Staroguby. (z aktualizacji użytków gruntowych zostają wyłączone obszary objęte postępowaniem scaleniowym: obręb Marysinek – 362,1406ha, obręb Rudowo – 43,4000ha)
 Zawiadomienie
o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2007r Nr 223, poz. 1655) dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na w/w zadanieprzedłużając termin składania ofert
 
Zakres modyfikacji następuje w pkt.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załączniku Nr 6 do SIWZ w § 1 ust. 1
      jest zapis:
pkt. 3 „ Opis przedmiotu zamówienia;
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo – II ETAP –część obręby: Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewko, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn włościański, Staroguby. (z aktualizacji użytków gruntowych zostają wyłączone obszary objęte postępowaniem scaleniowym: obręb Marysinek – 362,1406ha, obręb Rudowo – 43,4000ha)
 Przedmiot zamówienia winien być wykonany w najnowszej wersji programów “EWMAPA dla WINDOWS ” i " EWOPIS dla WINDOWS” lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków CPV 74274300-3 – Usługi katastralne
2.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
 Obszar opracowania obejmuje :
powierzchnia - 4144 ha
ilość działek – 3393
ilość budynków – ok.1220
ilość lokali - 10„
§ 1 ust. 1 Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania opracowanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków -założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo – II ETAP (część) obejmująca obręby Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewko, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn Włościański, Staroguby
  
Po modyfikacji treść tych punktów brzmi:
 
pkt. 3 „ Opis przedmiotu zamówienia;
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo – II ETAP –część obręby: Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewo, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn włościański, Staroguby. (z aktualizacji użytków gruntowych zostają wyłączone obszary objęte postępowaniem scaleniowym: obręb Marysinek – 362,1406ha, obręb Rudowo – 43,4000ha)
 Przedmiot zamówienia winien być wykonany w najnowszej wersji programów “EWMAPA dla WINDOWS ” i " EWOPIS dla WINDOWS” lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków CPV 74274300-3 – Usługi katastralne
2.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
 Obszar opracowania obejmuje :
powierzchnia - 4397 ha
ilość działek – 3642
ilość budynków – ok.1381
ilość lokali - 10„
§ 1 ust. 1 Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania opracowanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków -założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo – II ETAP (część) obejmująca obręby Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewo, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn Włościański, Staroguby
 W celu umożliwienia uwzględnienia powyższej modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w treści przygotowywanych ofert, termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 15.04.2010 r. godzina 1015
 Pozostałe zapisy treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostają bez zmian .
 
                                                                        Zatwierdzam:
                                               Starosta Powiatu Mławskiego
                                               Włodzimierz A. Wojnarowski
 
Mława, dnia 06.04.2010r.                                                              
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                            
 
 
 
 
 
 

 

  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2010-04-06 15:47

ZAŁĄCZIKI DO OGŁOSZENIA NA USŁUGĘ GEODEZYJNĄ

  • GEODEZJA__NOWA_III.doc (DOC)
  • Formularz_oferty_zal_nr_1_do_siwz.doc (DOC)
  • strzegowo_gmina_proj__modernizacji.doc (DOC)
  • strzegowo_gmina_wytyczne_techniczne.doc (DOC)
  • wykaz_os_lb_zal_4_do_siwz.doc (DOC)
  • wykaz_prac_zal_5_do_siwz.doc (DOC)
  • wykaz_sprz__tu_zal_3_do_siwz.doc (DOC)
  • wz_lr_umowy_zal_6_do_siwz_II_etap.doc (DOC)
  • O__wiadczenia_za____.doc (DOC)
  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2010-03-29 14:46

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM

 



                           OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
SEKCJA I:1) ZAMAWIAJĄCY1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mławie, ul. Reymonta 6, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543311, faks 023 6552622.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo - II ETAP -część obręby: Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewko, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn włościański, Staroguby. (z aktualizacji użytków gruntowych zostają wyłączone obszary objęte postępowaniem scaleniowym: obręb Marysinek - 362,1406ha, obręb Rudowo - 43,4000ha).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.11.2010
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie pięć tysięcy złotych.. 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·              III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia nie spełnia
·              III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia złożenia oferty, usług co najmniej 2 obiektów o powierzchni ok.500 ha co najmniej 200 działek ewidencyjnych, dla których wykonane zostały prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w formie numerycznej ,lub co najmniej 1obiektu ,dla którego wykonano prace związane z założeniem ewidencji budynków w ilości co najmniej 500 sztuk z podaniem danych dotyczących wielkości opracowania dat wykonania odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. W przypadku osób lub podmiotów wykonujących aktualizację użytków gruntowych należy przedstawić wykaz co najmniej dwóch prac związanych z klasyfikacją gruntów, o powierzchni większej od 200 ha wykonanych samodzielnie bądź w ramach obowiązków służbowych ,pod rządami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r .w sprawie klasyfikacji gruntów . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. minimum dwie osoby uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2 określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficznej. t. Dz. U. Nr 240 z 2005 r poz.2027 z późniejszymi zmianami. Dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony lub właścicieli współwłaścicieli w tym trzy osoby z wykształceniem wyższym. minimum jedną osobę - zatrudnioną na czas nieokreślony ,właściciela współwłaściciela lub jeśli oferent przedstawi stosowną warunkową umowę cywilno prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów - przez ten podmiot , uprawnień do wykonywania klasyfikacji gruntów potwierdzonych wpisem na listę Wojewody Mazowieckiego. 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - w tym co najmniej 3 szt. zestawów komputerowych ,program EWMAPA z licencją lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków. 2 szt. zestawów tachimetrów elektronicznych z możliwością rejestracji danych.
 wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z dołączonymi poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dyplomów ukończenia wyższych lub średnich szkół geodezyjnych .W przypadku udziału w realizacji prac osób z wykształceniem innym niż geodezyjne dołączenie kopii dyplomów lub świadectw nie jest wymagane 6.4 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem i oferta dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będę brały udział w realizacji części zamówienia.
·              III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - w tym co najmniej 3 szt. zestawów komputerowych ,program EWMAPA z licencją lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków. 2 szt. zestawów tachimetrów elektronicznych z możliwością rejestracji danych. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , - z dołączonymi poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dyplomów ukończenia wyższych lub średnich szkół geodezyjnych .W przypadku udziału w realizacji prac osób z wykształceniem innym niż geodezyjne dołączenie kopii dyplomów lub świadectw nie jest wymagane
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
minimum dwie osoby uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2 określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficznj. t. Dz. U. Nr 240 z 2005 r poz.2027 z późniejszymi zmianami. Dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony lub właścicieli współwłaścicieli w tym trzy osoby z wykształceniem wyższym. b) minimum jedną osobę - zatrudnioną na czas nieokreślony ,właściciela współwłaściciela lub jeśli oferent przedstawi stosowną warunkową umowę cywilno - prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów - przez ten podmiot , uprawnień do wykonywania klasyfikacji gruntów potwierdzonych wpisem na listę Wojewody Mazowieckiego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć ;oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6 pokój 25 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010r., godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6 pokój 11 I piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Mława, dnia 26.03.2010r.                                    Zatwierdzam:
                                                               Starosta Powiatu Mławskiego
                                                               Włodzimierz A. Wojnarowski
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2010-03-29 14:44
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-14 19:01:42
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net