BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W MŁAWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W MŁAWIE

  • Menu przedmiotowe BIP »
  • Przetargi Powiatu Mławskiego i ich wyniki »
  • Archiwum przetargów i ogłoszeń o wynikach przetargów »
  • Archiwum przetargów do 2014 roku włącznie »

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI.....

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych -dla Gminy Lipowiec Kościelny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe zostało umieszczone na stroni BZP pod poz. 141880 z dnia 04.05.2012r.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mławski, ul. Reymonta 6, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6543409, faks 23 6552622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl-przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych -dla Gminy Lipowiec Kościelny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych -dla Gminy Lipowiec Kościelny Przedmiot zamówienia winien być wykonany w najnowszej wersji programów EWMAPA dla WINDOWS i EWOPIS dla WINDOWS lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków CPV 74274300-3 - Usługi katastralne Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Obszar opracowania obejmuje : powierzchnia - 11451 ha ilość działek - 8823 ilość budynków - ok.4300 ilość lokali - 40 Zamawiający podając podstawowe wartości obiektowe decydujące o pracochłonności i kosztach opracowania zastrzega się, że dane te mają charakter wyłącznie szacunkowy. Oferent winien dokonać ich weryfikacji w trakcie przygotowywania oferty ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: 5.000zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. 6.1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji, działalności w zakresie usług geodezyjno - kartograficznych zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficzne . t. Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 z późniejszymi zmianami przez okres co najmniej trzech lat, jeśli oferent przedstawi warunkową umowę cywilno - prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów, odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla tego podmiotu spełnia nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia złożenia oferty, usług co najmniej 2 obiektów o powierzchni ok.500 ha co najmniej 200 działek ewidencyjnych,dla których wykonane zostały prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w formie numerycznej, lub co najmniej 1obiektu ,dla którego wykonano prace związane z założeniem ewidencji budynków w ilości co najmniej 500 sztuk z podaniem a danych dotyczących wielkości opracowania b dat wykonania c odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. W przypadku osób lub podmiotów wykonujących aktualizację użytków gruntowych należy przedstawić wykaz co najmniej dwóch prac związanych z klasyfikacją gruntów, o powierzchni większej od 200 ha wykonanych samodzielnie bądź w ramach obowiązków służbowych ,pod rządami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r .w sprawie klasyfikacji gruntów Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie spełnia nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - w tym co najmniej: 3 szt. zestawów komputerowych, program EWMAPA z licencją lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków, 2 szt. zestawów tachimetrów elektronicznych z możliwością rejestracji danych spełnia nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • minimum dwie osoby uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2 określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficzne tj. Dz. U. z 2010 r Nr 193 poz. 1287 z późniejszymi zmianami Dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony lub właścicieli współwłaścicieli w tym trzy osoby z wykształceniem wyższym. b minimum jedną osobę - zatrudnioną na czas nieokreślony ,właściciela współwłaściciela lub jeśli oferent przedstawi stosowną warunkową umowę cywilno - prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów - przez ten podmiot, uprawnień do wykonywania klasyfikacji gruntów potwierdzonych wpisem na listę Wojewody Mazowieckiego spełnia nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oświadczenie z art. 22 ustawy pzp spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6pokój nr 11 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Mława 04.05.2012r. Zatwierdzam: Włodzimierz A. Wojnarowski Starosta Powiatu Mławskiego

 
  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2012-05-04 13:41

SIWZ NA MODERNIZACJĘ EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW.....

  • specyfikacja_LIPow.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:45
  • Formularz_oferty_zal_nr_1_do_siwz.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:45
  • art. 44_zal_2b.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:47
  • art.22 i 24_zal_2_2a.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:47
  • wykaz_osób_zal_4_do_siwz.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:48
  • wykaz_prac_zal_5_do_siwz.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:48
  • UMOWA_zal_6.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:48
  • wykaz_sprzętu_zal_3_do_siwz.doc (DOC)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:49
  • projekt_modern_ gm Lipowiec.pdf (PDF)
    • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
      data publikacji: 2012-05-04 13:50
  • opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławie
    data publikacji: 2012-05-04 13:42
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 19:31:51
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net