Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.gov.pl/web/bip - www.powiatmlawski.pl
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Przejdź do: www.powiatmlawski.pl
Treść strony
ISTOTNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Pełnienie obowiązków inspektora......
ISTOTNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm..), na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
„Zamawiający” – Starostwo Powiatowe w Mławie , ul. Reymonta 6
06-500 Mława,
tel. (23) 654-29-00, fax. (23) 655-26-22,
godziny urzędowania: 8 - 1600
- NIP: 569-158-28-39, REGON: 130381607
- strona internetowa: www.bip.powiatmlawski.pl
e-mail: starostwo@powiatmlawski.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na: : pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
II. Opis przedmiotu zamówień
1. Specyfikacja głównych wymagań
2. Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień 15.09.2014r.
Świadczenie usług obejmuje okres do faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia – „pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – wymagane osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej i specjalności mostów .
4. Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. l pkt 2 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i
wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawach proceduralnych i merytorycznych są
Stanisław Michaluk – tel 23/655-26-64
Jolanta Gołębiewska – tel. 23/654-33-11
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 800‑ - 1600
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Mławie – ul. Reymonta 6
w terminie do 16.07.2014r. do godz. 1000
lub faksem 023 655 26 22 lub e-mailem potwierdzone następnie
w formie pisemnej.
- Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 16.07.2014r.,
o godz. 1030 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr l do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena winna zawierać wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
- Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA-100%
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia miedzy Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. W prowadzonym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.
Załączniki do SIWZ
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
ZATWIERDZAM: w/z Starosty Barbara Gutowska Wicestarosta
04.07.2014(data i podpis)
Załącznik Nr 1do zm. IWUZ
Pieczęć adresowa Wykonawcy
FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
- Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na :
„pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
za cenę netto: ............................................................................... złotych,
słownie:............................................................................................ złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ……………… złotych
za cenę brutto:................................................................................. złotych,
słownie:....................................................................................... złotych
2. Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
……………………… podpis i pieczęć Wykonawcy
Załącznik nr 2 do IWUZ
OŚWIADCZENIE
Imiona ...............................................................................................................................
Nazwisko ...............................................................................................................................
Nazwa Firmy ...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres ...............................................................................................................................
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję (my):
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada wiedzę i doświadczenie,
- dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a także:
Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
................................................................................................................................................
...................................................
(data i podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy
drukuj (ISTOTNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Pełnienie obowiązków inspektora......)
Metryka
- opublikował: Jolanta Gołębiewska, Starostwo Powiatowe w Mławiedata publikacji: 2014-07-07 14:03